czwartek, 21 lipca 2016

Niezbyt dobra aktualizacja 20.07.16r. - brak weny twórczej

Hej!
Dzisiaj spóźniona aktualizacja :)
Nie ma co gadać :/
SSO dodało nam tylko ciuchy. Nie wiem jak Wy, ale ja się zbytnio nie cieszę :c
Muszę z przykrością rzec, że mam brak weny twórczej. Niedługo zakładka "Vivien Starnose"  zyska więcej słów o mnie. Strona "Moje Konie" zostanie zapełniona, jak pod tym postem będą 2 komentarze. Wiem, że to malutko, ale czytelników brak. Niektórzy wchodzą zobaczyć bloga 1 raz i wychodzą- brak chęci pisania postów. Wyświetleń jest mało. Już blog który ma tydzień ma więcej wyświetleń (około 3.000) . Okej, rozpisałam się ogromnie (sarkazm) więc kończę ten post.
Zajrzyjcie też niedługo na te dwie zakładki :)
Do następnego posta!
Cześć!



4 komentarze:

  1. Oj weś Vivciu nie depresuj się tak, to co że inny blog ma tydzień i ma 3000 wyświetleń a u cb jest nie wystarczająco dużo?
    Nie przejmuj się, rób to co lubisz, czekaj cierpliwie a może kiedyś będziesz bardzo sławna?
    Trzeba być cierpliwym, inny blog może mieć duży rozgłos dlatego że się reklamował na innych blogach, tych sławniejszych lub poprostu mieć tytuły postów przyciągających uwagę czytelnika i w google może lepiej się wyszukiwać.
    Nie martw się Viv ja zawsze będę czytała twój blog i będę Cię wspierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak wgl to piszę ten drugi komentarz bo chcę żebyś zapełniła tą zakładkę z końmi :D O proszę! Masz dwa komentarze! Jakie zaskoczenie :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie napisane, nie przejmuj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a tak wgl to też grasz w SSO?
      Jeżeli tak to możesz napisać swój nick? Bo jestem ciekawa z kim mam do czynienia :D

      Usuń