poniedziałek, 25 lipca 2016

Propozycja

Hai hi i w ogóle hello!
Dzisiaj przychodzę do Was z drugim postem. 
Będzie to taka jakby propozycja :) Będzie to seria, w której pokazywałabym w niej Wam zestawy i ubrania, które przypadły mi do gustu. Pisałabym tam o tym, gdzie je kupiłam, ile kosztowały, a także Co w tej stylizacji podobało mi się najbardziej. Na końcu byłoby też takie mini głosowanie, która stylizacja według Was była najlepsza. Po przeliczeniu głosów,w następnym poście byłaby odpowiedź :) 

Piszcie w komentarzach czy chcielibyście taką serię na moim blogu. 
Do następnego posta!
Hej! 

6 komentarzy:

  1. Supcio pomyseł :D
    Ja osobiście zawsze mam problem gdy chcę stworzyć jakiś strój, zrobienie takiej serii na twoim blogu było by wspaniałe ale gdybyś jeszcze dodawała nie tylko ładne stroje ale też z dużymi statystykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o tym się nie martw :) Kupuję tylko takie rzeczy, które ładnie wyglądają i dają dobre staty

      Usuń
  2. Dołączam się do pomysłu! Od dawna nie potrafię znaleźć nic nowego i noszę te same, oklepane już stroje, a w końcu czasami trzeba czegoś nowego, prawda? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością pragnę Cię poinformować droga Viv, że zostałaś przeze mnie nominowana do challenge'u!!!
    Proszę zajrzeć na mojego bloga Viv, tu masz link do tego posta:
    http://pandawsso.blogspot.com/2016/07/challenge-trudne-poczatki.html

    OdpowiedzUsuń