środa, 24 sierpnia 2016

Aktualizacja 24.08.2016 r- Nowe maści koni Fryzyjskich!

Hej cześć i czołem.
W dzisiejszej aktualizacji możemy ujrzeć kolejne maści Fryzyjskich piękności. Tym razem są to sportowe konie fryzyjskie.
Odnowiona wersja sportowych koni fryzyjskich do kupienia za 890SC!

Kilka faktów o nowych koniach: 
♥ Jaka to rasa?
Odnowiony sportowy koń fryzyjski.
♥ Gdzie mogę go dostać?
W Nowej Grani.
♥ Ile kosztuje?
890 Star Coins.
♥ Na którym lvl'u mogę go kupić?
Nowe fryzy są dostępne od 15 lvl'a.
♥ Czy do odblokowania ich muszę robić reputację?
Absolutnie nie!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥





♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Targ Koni
Targ Koni rozłożony jest w Zachodnim Przylądku w Dolinie Złotych Wzgórz.

Nowe ubrania 
Jeśli obejrzeliście nowe Fryzy i skoczyliście do Eddie i Ferdinanda, pędem ruszajcie do Fortu Pinta na przystanek autobusowy, aby sprawdzić nowe ubrania!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
CIEKAWOSTKA:
Czy wiedzieliście już o Drzewie Pokoju?


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Piszcie czy podobają Wam się ciekawostki na końcu posta.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ps. Z całego serca Wam dziękuję za obesrowanie mojego bloga! :*
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
To na tyle z dzisiaj
Trzymajcie się!
Cześć! ^^




12 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam nic o tym drzewie. Bardzo ciekawe! Ty chyba to pierwsza odkryłaś, czy się od kogoś dowiedziałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejeżdżałam sobie akurat drogą i nagle zauważyłam taką tabliczkę.. Nie wiem czy już ktoś to odkrył, ale pomyślałam, że fajnie by było wprowadzić takie ciekawostki, które zobaczyłam pierwszy raz, lub po prostu jakieś fakty, mity o Star Stable.

      Usuń
  2. Ale o co chodzi z tym hasztagiem: #SAVERED ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam jest #SAVEFRED. "Save" to po angielsku nie tylko "zapisać". Można to tłumaczyć jako "ratować". Podejrzewam, że Fred to imię tego drzewa xD Tak więc hasztag oznacza "Uratuj Freda". Zagadka rozwiązana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog! Niewiedziałam o tym drzewie xd A mogę napisać o nim na moim blogu? No wiesz, pytam sie bo, nie chce "papugować" Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Możesz, ale fajnie by było, gdybyś podała źródło :)

      Usuń
  5. 28 year old Database Administrator II Magdalene Kesey, hailing from Winona enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Cooking. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta 'Competizione'. strona

    OdpowiedzUsuń