piątek, 6 stycznia 2017

NOWY ROK, NOWE MAŚCI!


Witam wszystkich w NOWYM ROKU!!!
Postów dawno nie było, wiem, zdaję sobie z tego sprawę. Ostatnio mam dużo nauki na głowie i posty nie będą się pojawiać regularnie. Ale przejdźmy do aktualizacji.
 N O W E   M A Ś C I    M U S T A N G Ó W 
 Zawitały do nas nowe maści mustangów! Cieszycie się? Do wyboru mamy 3 całkowicie nowe piękności. Dwie dereszowate oraz jeden tarant. Już się w nich zakochałam! ♥
Tak jak wszystkie mustangi kosztują 969 StarCoins.

Mustangowe szaleństwo!
Cudne, nieprawdaż?

P Y T A N I E
Jaka maść Wam się najbardziej podoba? ♥

 S T Y L O W E   S Z A L E Ń S T W O 
Do Jorvik zawitało.... *proszę o werble* NOWE UBRANIA I SPRZĘT!! Możemy wybierać z pośród brązów, granatów, futerek, a to wszystko czeka na WAS w Centrum Handlowym! Już jedziesz? Tak?Ty! Jedź! Pędź zobaczyć nowe ubrania i wyposażenie!!
Całkowicie nowy styl!

Ahh, przepiękne!

P Y T A N I E 
Jaka rzecz Wam się najbardziej podoba? ♥

T A R G     K O N I 
 Eddie i Ferdinand przenieśli się do Fortu Pinta i właśnie rozkładają swój biznes.


 O D    A U T O R A 
Podoba Wam się nowy "styl" pisania? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!



To już na tyle, jeżeli chodzi o ten post.
Mam nadzieję, że się Wam spodobał.
Paaaa ♥ 🐴



1 komentarz:

  1. Mi tam pasuje ten nowy styl pisania ;)
    Najbardziej podoba mi się tarent i bluzeczka :3

    OdpowiedzUsuń